RINER ORGANITZA UNA ACTIVITAT LÚDICA A LA CARRAL

DIVENDRES 18 NOVEMBRE 2022

Riner està organitzant una activitat lúdica a la Carral per a infants de de 3 a 14 anys, que tindrà lloc l’últim cap de setmana de novembre.

La iniciativa, coordinada per l’Ajuntament de Riner i el Consell Comarcal del Solsonès, forma part del desplegament del programa “Temps de cures”, impulsat pel Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya, i del Plan Corresponsables del Ministeri d’Igualtat, i està destinada a fomentar la prestació de serveis de cura puntuals per a la població de 0 a 14 anys. Poden optar a aquesta activitat les famílies de la comarca.

Les places són limitades i, en cas que hi hagi més demanda que oferta, s’aplicaran criteris socials per prioritzar les famílies monoparentals i aquelles que tenen responsabilitats de cura acreditades, entre d’altres.

Les inscripcions s’obren aquest divendres, 18 de novembre, i es tancaran el proper dilluns, dia 21 de novembre. El formulari d’inscripció online el trobareu a https://forms.gle/Js3eKaRdSsbnsdqb8. Les inscripcions són gratuïtes i també es podran fer presencialment a la seu de l’Ajuntament de Riner.