Joan Solà revalida l'alcaldia de Riner

DIUMENGE 26 MAIG 2019

Després de dues legislatures, Joan Solà va tornar a ser elegit alcalde de Riner. En les eleccions municipals, celebrades el passat 26 de maig, dues llistes es disputaven l’alcaldia. Per una banda, l’Agrupació d’Electors Independents de Riner, encapçalada per Joan Solà, va obtenir 115 vots, que suposaven el 62,16% del cens total, que enguany era de 209 habitants. De l’altra, la llista de Xavier Castellana, sota les sigles Independents per Riner – Acord Municipal (ERC-AM), va aconseguir 61 vots o, el que és el mateix, un 32,97%.

Amb aquest resultat, el consistori del municipi manté el mateix repartiment de regidors que en la passada legislatura: 5 per a l’Agrupació d’Electors Independents de Riner i 2 per a IpR-AM. Així, l’equip de govern seguirà tenint Joan Solà, Immaculada Pujol, Carles Feixas i Ramon Capdevila, i la incorporació de Maria Pilar Barons al lloc de Magaly Castañeda. L’Ajuntament també seguirà comptant amb Xavier Castellana com a regidor i, al lloc de Carles Montoriol, entra l’Anna Triay.

En aquesta ocasió, la participació a les eleccions municipals va ser lleugerament superior a les de 2015, passant d’un 82,35% fa 4 anys al 89,47% d’enguany. Això significa que només 22 rinerencs no van exercir el seu dret a vot.