INSTAL·LACIÓ DE NOVES FINESTRES A LA CASA GRAN

L’Ajuntament de Riner ha instal·lat aquest mes de desembre 5 noves finestres a la Casa Gran del Santuari del Miracle.

DILLUNS 20 DESEMBRE 2021

L’Ajuntament de Riner ha instal·lat aquest mes de desembre 5 noves finestres a la Casa Gran del Santuari del Miracle amb l’objectiu de millorar l’eficiència energètica del municipi i, més concretament, dels seus edificis públics. L’actuació ha tingut un cost de 15.886,73 € i s’ha pogut dur a terme gràcies a l’ajut de l’Institut d’Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida en el marc de les subvencions per a la restauració i remodelació del patrimoni cultural.

Els treballs han consistit en la substitució de les tres finestres de la Sala Gran i dos de la sala superior, totes amb vistes a la plaça. L’actuació reduirà el cost energètic derivat de l’escalfament d’aquests espais, cada vegada més utilitzats, especialment en èpoques de temperatures baixes.

La iniciativa ha inclòs la substitució de la fusteria exterior i la col·locació de vidres nous. El fet que algunes parts de l'immoble disposin d'una fusteria en mal estat (composta per vidre simple o, en alguns casos, fins i tot mancada de vidre), repercuteix negativament en el seu estat de conservació, ja que està sotmesa de manera molt directa a les inclemències meteorològiques.