ARRANJAMENT DE 8 CAMINS DEL MUNICIPI DE RINER

L’actuació destinada a facilitar que els accessos a les masies del terme municipal estiguin en unes condicions correctes

DIJOUS 05 MAIG 2022

L’Ajuntament de Riner (el Solsonès) ha finalitzat les obres d’arranjament de 8 camins del municipi a fi de facilitar que camins i accessos a les masies o punts de dinamització econòmica del terme municipal estiguin en unes condicions correctes per permetre una circulació còmoda i segura. L’actuació, que ha consistit en el cobriment de forats i en l’estesa i compactació d'àrids reciclats procedents del reciclatge de runes i residus de la construcció.

Els camins que s’estan condicionant, que havien estat malmesos per la pluja i el seu ús continuat, donen accés a un total de 14 masies, i tenen una longitud total de 9 quilòmetres.

L’actuació, concretament, es porta a terme en el Camí de Cal Xirimina, Camí del Solà a Bolsegura, Camí dels Erables fins Cal Taup, Camí cruïlla de Cal Garric a Cal Teixidó, Camí de la Font Gran, Camí de Cal Gamisans, Camí de Caseta de Casamartina a Planarodona i Camí de Casamartina.