Visites nocturnes al Miracle

DISSABTE 03 AGOST 2019

Amb la voluntat de seguir ampliant l’oferta cultural del Miracle i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Riner i la comunitat benedictina, la Ruta del barroc i Solsona Experience van sumar esforços per oferir visites nocturnes i teatralitzades a l’entorn del conjunt del Miracle tots els dissabtes d’agost, amb uns actors acompanyants de luxe com van ser l’Alba, el Carles, la Marta i el David.

Les visites s’iniciaven a l’Espai de Benvinguda al Miracle, per anar tot seguit cap a la capella de la Desaparició, la part inacabada de l’església, l’església, les voltes de la plaça i la Sala Gran. La visita finalitzava amb un tast de mel i de vi piment al lloc d’inici.

L’eix temàtic de les rutes va girar al voltant de la Guerra del Francès (1808-1812), la vida i els costums de l’època en la nostra comarca.

L’èxit de participació a les visites va ser molt gran i satisfactori per als organitzadors, fet que fa que ja es pensi en noves visites nocturnes i nous guions per a l’estiu vinent al Miracle o a altres indrets del municipi.