Riner actualitza les seves dades cartogràfiques

DIMECRES 18 JULIOL 2018

Des de finals de maig, Riner ja és un municipi amb totes les coordenades UTM de geolocalització i georeferenciació dels habitatges del municipi actualitzades a la base de dades de l’Institut Cartogràfic de Catalunya.

La preocupació de l’Ajuntament era gran en aquest sentit i, després d’algunes problemàtiques viscudes al municipi, era una qüestió que s’havia de solucionar al més aviat possible, costés el que costés. Arribar amb el mínim de temps en cas d’emergència és una prioritat per a tots.

Conjuntament amb l’Associació de Veïns de Freixinet, tot sumant esforços per resoldre un objectiu comú, es van portar a terme reunions amb les institucions oportunes per tal d’exposar el problema i buscar la solució.

Després d’uns mesos d’intensa feina de l’Ajuntament conjuntament amb l’lnstitut Cartogràfic per aconseguir i introduir totes aquestes noves dades, podem dir que Riner és el primer municipi del Solsonès amb totes aquestes dades actualitzades a l’ICC.

La presentació d’aquestes dades introduïdes es va dur a terme al Consell Comarcal amb el director i tècnics de l’Institut Cartogràfic en una reunió amb tots els alcaldes de la comarca, tot animant-los a seguir els passos de Riner.

Com a mostra d’agraïment a la bona feina feta, l’Institut Cartogràfic va entregar a l’Ajuntament de Riner dos grans mapes, un ortofotomapa i un mapa topogràfic a escala 1:500 per poder tenir exposats al municipi amb totes les dades correctes.

Si algú està interessat en conèixer les dades concretes del seu habitatge només cal que entreu a la pàgina www.icgc.cat o us poseu en contacte amb l’Ajuntament de Riner.