RINER MILLORA ELS CAMINS FORESTALS

DIMECRES 25 SETEMBRE 2019

Durant el mes de setembre l’Ajuntament de Riner va procedir a l’arranjament i millora d’11,59 km de camins forestals i un gual de 24 metres quadrats gràcies a l’ajut de Gestió Forestal Sostenible del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, juntament amb l'ajut financer de la Unió Europea mitjançant el programa FEADER. L’Ajuntament de Riner va aportar el percentatge de l’IVA.

Aquest ajuts van dirigits a la Prevenció d'incendis forestals i restauració del potencial forestal. L'import concedit per la Generalitat de Catalunya va ascendir a la quantitat de 16.731,11 euros (57% DARP + 43% FEADER) i l’aportació de l’Ajuntament va ser de 3.716,81 euros.

Els camins considerats de vies forestals estratègiques en els quals es va actuar van ser els següents:

• Camí de Cal Fuster Cabot a Cal Sait i el Vilà (5 km)
  • Camí de la Cirosa a l’encreuament de Vivets (3’350 km)
  • Camí de Santa Susanna a la carretera del pantà (1’10 km)
  • Camí de la Solana (2’135 km)
  • Gual al camí de Cal Teixidor a Guardiola (24 m2)