E-bike Tour

DIUMENGE 12 MAIG 2019

Des de Riner ja fa anys que es va veure que calia treballar el turisme com a part de dinamitzador del territori. Les cases de turisme rural, els establiments turístics del municipi i els ajuntaments del sud del Solsonès reclamem que hi hagi més productes turístics i esdeveniments que aportin gent a la zona o que les persones que ja han vingut puguin fer activitats que els suposin una experiència gratificant que vulguin repetir. Aquest és un projecte no d’un municipi sinó que és una aposta de territori. A la vegada, es vol fomentar la pràctica d’esport a totes les edats.

L’E-Bike Tour Catalunya Central va ser una experiència distesa i relaxada per gaudir de la bicicleta, el patrimoni, el paisatge i la gastronomia. Amb aquest esdeveniment es vol incentivar la participació d’aquelles persones que han deixat de fer BTT per edat o per motius físics, però que es plantegen l’E-Bike com una bona opció de tornar a agafar la bicicleta, practicar esport i fer camí d’una manera més pausada, gaudint més de l’entorn i buscant més qualitat en l’oferta.

Els tracks d’aquests dos dies estan disponibles a diferents plataformes web (https://youtu.be/Bf15ckuGGQY) i se’n farà difusió amb la realització d’altres pedalades i seran accessibles per a les cases de turisme rural, allotjaments, oficines de turisme o per a qualsevol altra persona que vulgui realitzar les rutes amb GPS lliurement, fet que pot ajudar a dinamitzar el turisme al territori.

Aquesta acció, amb el suport també econòmic de la Diputació de Lleida, pot ser un bon tret de sortida per al que ha de ser el producte cicloturístic  a Riner i als municipis del sud del Solsonès.