Aplec de Sant Jaume de Riner

DIUMENGE 02 JUNY 2019

Un bonic aplec dels que fan poble i municipi és l’aplec de Sant Jaume de Riner que, segons com s’escau la Pasqua, se celebra més tard o més aviat. Enguany es va celebrar ben entrada la primavera, el dia 2 de juny. Amb una temperatura molt agradable, envoltats de natura en plena esplendor i un bon ambient, l’aplec es va allargar fins a l’hora de dinar.

En l’aplec es mantenen les tradicions admirablement. La rotació de les cases en l’organització, la benedicció del pa en finalitzar la missa, el repartiment dels bonics ramets de flors de les priores, el repartiment dels pans beneïts i el piscolabis sota l’ombra del roure centenari fan que sigui una festa on l’esperit de poble es palpi d’una forma molt especial en un entorn sensacional. I que per molts anys segueixi així.